יום ראשון, 4 במרץ 2012

עצות לבול "מסיבת איגלו"

יכול להיות שאתם מנסים להשיג בול בשם "מסיבת איגלו" (Igloo Party)? ואתם מתקשים להשיג אותו?
לכן, אני פה נותן לכם עצות שיוכלו לעזור לכם להרוויח את הבול הזה בלי יותר מדי בעיות. לפני שאני נותן את העצות, בא לי להזכיר שהן יהיו יעילות יותר לממברים. העצות:

1. עצבו את האיגלו לפי סגנון האיגלו הפופלרי- אם תעצבו את האיגלו שלכם לפי הסגנון הפופלרי, יותר ילדים יתעניינו לבוא לאיגלו שלכם. הסגנון הפופלרי הוא בעיקר מסעדות, אבל זה לא תמיד ככה. אני זוכר שלפני היריד, כשמכרו בק"פ לראשונה מכוניות, הסגנון הפופלרי היה חניות.

2. תשקיעו- כדאי להשקיע בעיצוב כדי למשוך ילדים לאיגלו שלכם. תדמיינו שיש איגלו שיש בו רק כיסא אחד- הוא לא ממש מעניין, נכון? לזה אני מתכוון בהשקעה.

3. תזמינו לאיגלו- אם ילדים לא יידעו על האיגלו, יש פחות סיכויים שמישהו יבוא לאיגלו שלכם, לא? לכן כדאי להזמין לאיגלו. הדרך הכי טובה היא להיות במקומות פופלריים בק"פ, כמו Town, לכתוב הזמנה קצרה באותיות גדולות ולחזור עליה בכל פעם. לדוגמה:
 גם לרקוד יכול להועיל.

תזמינו לאיגלו בשרתים פופלריים- שרתים פופלריים הם יותר מלאים, ולכן יש יותר ילדים שיוכלו לבוא לאיגלו שלכם.

מקווה שעזרתי, koapi.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

זכרו- אסור להשתמש באלימות מילולית.